Jag har bestämt mig

Jag har bestämt mig för att lägga ner den här bloggen. Den har varit mig trogen i strax över ett år men nu känner jag att det är dax att gå vidare. Dessutom har jag för närvarande allt för många bloggar att hålla reda på. Och att skriva för ungefär fem läsare om dagen känns, så där. Men var inte ledsna ni fem, eller sex - ibland till och med åtta, fast ingen av er säger något, förutom mamma förstås. Ni kan nämligen fortsätta att följa mitt så spännande liv.

Som jag har skrivit tidigare har jag varit otrogen med aftonbladets bloggportal, nu har jag även skaffat en personlig blogg på blogspot och tanken är att även aftonbladetbloggen ska försvinna så småningom och att allt ska samlas på blogspotbloggen.

För er som vill finns jag alltså här i fortsättningen.

Allt i min närhet

Och om ni vill läsa mer av mig finns där länkar på till bloggen på AB, kulturbloggen och poesibloggen.

Jag hoppas att ni hänger med flytten alla fem, sex ibland till och med åtta. :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Typiskt !
Precis när jag hitta hit & dina besökare vart hela nio ;-D

2008-03-21 @ 13:18:35
URL: http://fahlberg.blogg.se
Postat av: Minna

Haha vilken osis! Och en som säger något också. Verkligen typiskt ;D

2008-03-24 @ 00:20:25
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0