Taggigt och ojämnt

Jag klippte mig idag. Håret såg slitet ut och jag gillade inte de kluvna topparna. Dessutom var det så långt och omedgörligt. När håret når midjan bör det klippas, åtminstone mitt. Man märker att jag är less på det då. Det får alltid sitta i en slarvig knut.


Så jag klippte mig. Bara topparna förstås men jag har någon slags frisyr i fram där håret är lite kortare. Jag hade inte tid att boka klipptid hos en frisör eller be någon kompis hjälpa mig så jag klippte mig själv. Det är sådan jag är, jag får infall och infallen måste följas nu på momangen. Fem minuter innan jag klippte mig hade jag inte en aning om att idag var dagen mitt hår skulle klippas. Det är lite taggigt och ojämnt men det är okej, det matchar min personlighet. Allt ska inte vara så jävla rakt och precist jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0