Ondskan

Jag hittade ett kort på mig själv i min mobil. Det är lite mörkt och suddigt och egentligen vet jag inte alls varför jag har tagit det. Ett försök till något slags modereportage möjligtvis. Svart is the shit, om man säger så. Kanske hade jag tänkt göra en Blondinbella och kanske hoppades jag på att hundra människor skulle kommentera saker som "Asså, den där svarta tröjan är så jääävla snygg", "Asså, jag ba äääälskar din stil" eller "Minna du är liksom som typ gud liksom asså!" (...)


Men skit i det nu. Koncentrera er istället på den svarta saken nere i vänstra hörnet. Det är min hund. Vad gör han där? Och varför blänger han så surt in i spegeln? Och visst ser det ut som om han planerar något ondskefullt!? Ibland är han läskig, min hund. Som en ilsken vålnad i en asiatisk skräckfilm. Som ondskan itself. Och plötsligt hörs musiken från Omen.

image211.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0