Om ni undrade

Favorittidning: Illustrerad vetenskap

Favoritplagg i garderoben: Svårt. Mina röda mjukisbrallor. Eller nej förresten, dom vita. Jag är en slacker.

Byter gärna garderob med: Någon med fler mjukisbrallor.

Modetips till allmänheten: Mjukisbrallor is the shit!

Min lägenhet kan beskrivas som: Rörig. Rörig är nästan för snällt. Men den är rätt mysigt i sin rörighet.


Dig själv med tre ord: Förvirrad, glömsk och alldeles, alldeles underbar (om man gillar förvirrat och glömskt det vill säga).

Jag tränar: Poweryoga höhö

Jag ville bli när jag var liten: Författare eller åklagare.

Nu vill jag bli: Stor någon gång. Eller förläggare. Eller bibliotekarie - det är coolt.

Humör just nu: Jag är rätt glad. Ja, minsann, det är jag!

Är det något du absolut inte äter: Bönor, det är djävulens påfund. Den där mjöliga konsistensen kan inte komma från någon annanstans.

Hur många kuddar sover du med: Fyra. Fem om man räknar hunden, vilket man borde göra eftersom jag mestadels sover med huvudet på honom.

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska. Fast jag finns på morgonen också, typ. Fast jag är inte så medveten om det.

Sparare eller slösare: Hahaha

Bästa film: Vår hemmavideo, den är rolig. "Du måsta backa" "men mamma zooma då!" "Nej, dom ska backa!" "Men zooomaaa!" "Jag vet inte hur man gör!"

Bio eller promenad: Vill du hångla om jag väljer bio? Annars tar jag promenaden, om jag slipper ta med hunden.

Är du kittlig: Om jag berättar det kommer alla jag träffar att kittla mig, jag orkar inte det.


Största svagheten: Svagheter, vad är det för påhitt? Jag är som Bamse hög på dunderhonung. Sedan är jag visserligen ganska naiv och tror det bästa om dom flesta. Vilket sällan stämmer.

Det här är jag bra på: Stöka till, skjuta upp saker och lägga pussel. (Jag har en fallenhet för färg och form).

Chips, morötter eller godis: Morötter är sällan prio ett.

Stökigt eller välstädat: Har inte det framgått redan?

Kaffe, te eller inget: Kaffe eller te. Inget verkar så tråkigt.

Har du en besatthet: Jag har flera, det är trevligt. Ibland otrevligt. I alla fall när dom upptäcker mig.


Är det något mer ni undrar över? Eller inte undrar över?


Kommentarer
Postat av: mamman

Nu tyckte Du att Du var rolig va, bästa film hmm....det ska jag minsann komma ihåg/mamman

2008-02-03 @ 09:39:50
Postat av: Minna

Gillar du inte den filmen? ;D

2008-02-03 @ 14:55:39
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: mamman

Jag vet nog varför Du tycker om den.
....ska Du ha någon mat på tisdag eller?/Mamman

2008-02-03 @ 16:07:21
Postat av: Minna

Haha nu ska vi inte vara sånna, klart jag vill ha mat. :D

2008-02-03 @ 16:31:34
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0