Fria?

Visst är det så att tjejer får fria när det är skottår? Eller är det bara på skottdagen? Jag gjorde nämligen ett sådant där fånigt test någonstans där det stod att jag måste gifta mig i år, det visade att jag är redo och det är nu. Jag känner mig inte alls särskilt redo men testets ord är min lag. Och var jag än tittar i min lägenhet så står det inga män på knä redo med någon ring. Så jag tänkte att jag kanske får ta saken i egna händer och fria till någon själv. Undra bara till vem jag ska fria, det finns ingen som jag känner att jag vill dela mitt liv med just nu. Eller det finns en person i och för sig.


Jag kanske borde fria till den personen. Undra om jag skulle svara ja om jag friar. Vad spännande den här dagen precis blev. Sådär bubbligt pirrigt nervös.


Kommentarer
Postat av: mamman

Klart Du skulle ha svarat ja, Ni passar ju så bra ihop Du och Du, lika som bär/mamman

2008-03-02 @ 08:38:37
Postat av: Minna

Jag tror också att jag skulle ha svarat ja, men jag vågade inte fråga. Tänk om något bättre skulle dyka upp.. :D

2008-03-02 @ 11:16:03
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: mamman

Det förståss, tänkte inte på det.
Snygg blogg förresten/mamman

2008-03-02 @ 15:32:13
Postat av: Minna

Tack, det är en redan färdig mall. Jag tänkte göra något med den men jag tappade lusten och tänkte att det ser väl bra ut ändå :)

2008-03-02 @ 16:29:03
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0