En fin helg

Helg för mig brukar innebära att sitta hemma och plugga och helgens höjdpunkt består av en rast mellan tolv och två på lördagsnatten då jag tillåter mig att se på "Cold Case". Det kanske låter tråkigt, det är det också men det är nödvändigt. Den här helgen ska jag däremot spendera tillsammans med min kära syster. Nåja, inte hela helgen. Jag kommer inte undan studierna helt. Men den här kvällen och i morgon kväll ska spenderas i hennes sällskap. Jag har inte träffat henne så mycket på sista tiden så det här ser jag verkligen fram emot.


Ikväll ska vi avnjuta en middag och öl på en restaurang i stan. Våra kära föräldrar har erbjudit sig att ha hunden, samt gett oss fyrahundra kronor att äta för. Hrm, jo det där med att vara vuxen heller inte, det kan vi prata om någon annan gång väl? (...)


Imorgon ska vi svulla tills vi mår illa, vi är ganska bra på det. Jag tror att den förmågan ligger i familjen. Vi ska se på melodifestivalen. Jag är inte särskilt mycket för melodifestivaler egentligen och om jag ska vara helt ärlig så visste jag inte att det var någon sådan nu i helgen förrän någon berättade det för mig häromdagen. Jag hade inte tänkt titta men sen såg jag att Michael Michailoff skulle vara med. Ja, jag erkänner, jag har haft en "crush" på honom i flera år så jag offrar mig för honom och genomlider en melodifestival med E-type och Amy Diamond och står ut med skammen för hans skull. He better be good!


Det blir nog en fin helg det här.


Kommentarer
Postat av: mamman

Hoppas Du är nöjd med helgen/Kram mamman

2008-02-10 @ 16:51:53
Postat av: Minna

Jag är helnöjd med helgen! :)
Tack för bidraget! Kram

2008-02-11 @ 12:26:22
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0