Tack för informationen

Varför känner folk att de vill ge mig onödig information? Som Johan i min klass till exempel, vilken jag har spenderat halva dagen ute i solen med. Och som har känt mig i ja, ungefär en halv dag.


Johan: Fan vad jag svettas!

Jag: ...

Johan: Snart kommer det säkert att synas på ryggen.

Jag: ...

Johan: Det bara rinner.

Jag: Tack för informationen.

Johan: varsågod

Jag: Vad härligt att du kände att du ville dela med dig.

Johan: Ja, men jag känner att jag kan berätta allt för dig.

Jag: ...

Johan: Vi är ett team nu!


För det första behöver man inte delge de i sitt team allt, i det här fallet blir det bara jag eftersom vi är ett team bestående av två personer. För det andra vill jag byta team.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0