Min själsfrände

Ikväll kommer min bästa vän hit. Vi ska dega i soffan och glo på tv, göra ingenting och umgås på det där sättet som bara vi kan. Det var länge sedan vi gjorde det nu. Förut var det vår vardag, något vi gjorde varje kväll. Jag har saknat det. Jag har saknat henne. Nu får det bli ordning på det här. Ordningen måste återställas.


Hon är den som alltid ställer upp, vad det än gäller. Hon är den som alltid finns där. Vår vänskap är ovärderlig för mig. Hon är min före detta roomy, min fru, min själsfrände! Satan, vad jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud.. va blödig ja är.. kom lite tårar när ja läste.. älkar dig frugan, du är den enda o bästa för mig...

2007-09-04 @ 15:10:42
Postat av: Minna

Nu blev jag blödig och tårögd ju! Du är den bästa!
:)

2007-09-04 @ 15:38:14
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: frugan igen...

vi är bra blödiga...

2007-09-04 @ 15:50:02
Postat av: Minna

Bara när ingen ser ;)

2007-09-04 @ 17:19:10
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0