Kan ingen vräka dem snart?

I tre dagars tid har det varit fest utanför mitt hus. I tre dagars tid har det varit ett himla liv alltså. Jag vet inte riktigt vad de håller på med, men jag misstänker att de är fulla. Kanske att de har en avskedsfest, man vet ju inte med sådana där, de kan väl hålla på hur länge som helst och säga hejdå till varandra.


Nåväl, jag har bett dem att försöka tysta ner sig lite men de lyssnar inte alls på mig. De fortsätter att skräna och skrika där uppe. Men de kan väl ta och dra söderut någon gång väl? Eller åtminstone lära sig att jästa bär gör att man blir kvittrig, fnittrig och kanske har lite svårt att kontrollera sig själv, bete dig.


I tre dagar har de suttit i tre av träden utanför. Antingen varnar de för jordens undergång eller så har de helt enkelt partaj på de där röda bären, som troligtvis innehåller alkohol. Man blir helt döv när man ska gå utanför dörren. Kan ingen vräka dem snart?


Kommentarer
Postat av: ebba

Har du några tips på vad man kan göra för att bli av med huvudvärk? :)

2007-09-19 @ 11:54:10
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: syrran

haha =)
jag tycker dom verkar ha ganska kul i fyllebusken utanför! Man kanske ska fråga om man får hänga på och parta på lite jästa rönnbär?
Nej men hörru, bären har de nog dratt i sig snart, håll dig till tåls... dom flyttar nog till helgen ska du se, då har de nog supit upp alla bär! Vilken baksmälla dom lär få...

2007-09-19 @ 14:11:04
Postat av: Minna

Fåglarnas, min eller din huvudvärk? :D

2007-09-19 @ 15:53:48
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: Minna

Dom var borta nu när jag kom hem, men du skulle ha hört vilket liv dom har fört allstå.. Det lät som om det satt tusen fåglar där uppe iträdet som kvittrade i näbben på varandra :D

2007-09-19 @ 15:54:52
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0