Förnedrande

Jag kom på mig själv med att se på skilda världar (eller vad det heter, det som går på fyran) när jag åt frukost. Om inte det var illa nog, kom jag även på mig själv att intresseras av dialogen. När jag insåg detta stängde jag av fort som fan. Det känns liksom som om man har sjunkit lågt när det gäller ovettiga saker att göra om dagarna när man intresserar sig för intrigerna i en gammal svensk såpa.


Idag ska jag sortera tvätt, och plugga - göra nyttiga saker. Teven får vara av resten av dagen så att jag åtminstone inte känner mig dum i huvudet. Det är så förnedrande.


Förnedrande, I tell you!


Kommentarer
Postat av: Sören

jag vet inte...
sortera tvätt kan ju ibland få en att känna sig ännu mer dum i huvet.
jag försöker undvika det i möjligaste mån.
:o)

2007-09-06 @ 08:56:22
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Minna

Jag föredrar nog ändå tvätten framför skilda världar.. Då kan man ju i alla fall känna att man har gjort något vettigt, något som ändå måste göras :)

2007-09-06 @ 13:52:29
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0