Var där eller var en ruta!

Helles är nog en av de roligaste personer jag känner. Det roligaste är när han tar engelska eller amerikanska uttryck och översätter dem direkt över till svenska.
Just nu står det på hans msn "O'Learys på torsdag var där eller var en ruta" jag meddelade precis att jag är en ruta.. "Jävla ruta" var hans enda svar..
Det är tydligen tre poprock-band som spelar där på torsdag så nu blev jag ju faktiskt sugen att inte vara en ruta och gå dit. Fast Linda kommer ju hem då, finally, så vi skulle ju hänga hemma hos andra Linda och sen ska dom ut, inte jag för jag har ingen hundvakt. Fast jag är faktiskt lite sugen att hänga på nu.. Ut alltså.. Det är ju inte allt för ofta man får chansen att gå ut med Linda nu för tiden.. Aja vi får se hur det blir...

Helles är en oval!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0