Upprättelse....

Jag tittade på ett avsnitt av Greys Anatomy nyss.. Det var jättesorgligt.. Jag börjar alltid gråta när jag tittar på den serien.. Vet inte om det är för att det alltid är sorgligt eller om det är för att jag är känslig.. Jag tror att det kan vara en blandning av båda.. Det är ofta avsnitt som är gråtvänliga men även om det inte är ett sådant avsnitt så börjar jag gråta för något ändå, jag tror det är av vana.. Man ska gråta till Greys.. fast eftersom handlingen utspelar sig på ett sjukhus så är det ju oftast någon som dör och det är ju ganska sorgligt..

 

Igår blev jag bjuden på middag - det var jättegott (och trevligt). Jag fick lax, Jag är en sucker för lax (och jag gillar sällskapet - trots den totala bristen på sympati han uppvisade(?) gällande mina skavsår).. I alla fall så försökte jag övertyga honom (han som bjöd på middag, inte laxen) att jag faktiskt inte är någon seriejunkie egentligen.. Jag vill liksom ta tillbaka det eftersom jag har kommit på att jag faktiskt inte ser på så många serier men som vanligt när det gäller mej så blir jag ju lite smått besatt av det jag tycker är bra. Jag använde ordet "faktiskt" så många gånger i mina förklaringar att det nästan blev pinsamt. Och han undrade nog vem det var jag försökte övertyga - honom eller mej själv (fast vi var ganska överens om att "faktiskt" faktiskt är ett riktigt bra ord! Vilket jag och Carro har diskuterat tidigare och kommit fram till samma slutsats - faktiskt). Jag sa att den enda serien jag egentligen är besatt av är Christine (som vi tittade på senare och jag kände att jag fick lite upprättelse eftersom det va ett roligt avsnitt - inte för att det inte brukar vara det men whatever) men sen kom jag ju på att jag faktiskt måste se Greys Anatomy också, helst Lost och Desperate Housewifes.. Gilmore Girls har jag lessnat på lite men jag måste ändå helst se det med betoning på helst så märk att det inte finns några måsten.. Så gillar jag ju Criminal minds, Cold Case, Brottskod Försvunnen, Medium, Supernatural, Ghostwhisperer..  What!? Okej men poängen är den här: De enda jag  inte vill missa är Greys Anatomy och Christine och de andra är serier som jag gärna tittar på OM jag inte har nå bättre för mej.. Hell jag är inte omöjlig - jag drog ju iväg och drack öl en onsdag - the busiest day of the week liksom.. TV är till att se på när man är uttråkad för att det inte finns något annat att göra - inte att leva efter - det är min uppfattning, alltså är jag normal. jag vill ha upprättelse!

 

Är ni övertygade än? Snälla säg att det är okej.. Det är det va?


image95

Whatever



 BTW så tycker jag att DU borde skriva en blogg som handlar enbart om you know who - jag skulle läsa varenda inlägg Mr. Nollmedkänslaförminaskavsår! Yeah! I´m talking to you! =P


Kommentarer
Postat av: sis

Jo men FAKTISKT, så är du ganska serie-besatt, och så använder du ordet "faktiskt", FAKTISKT vääääldigt ofta =)

2007-05-09 @ 15:31:57
Postat av: Minna

Jag är inte mer besatt än dej "fröken. måsteläggapåförattcityakutenbörjar" =P
"faktiskt" förtjänas faktiskt att användas ofta =D

2007-05-09 @ 15:34:30
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: Anonym

ja men, cityakuten bara måste ju ses!!

2007-05-10 @ 14:22:50
Postat av: Minna

I rest my case!

2007-05-10 @ 14:45:25
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmm.. Det kanske får skapas en blogg om den personen då...

2007-05-14 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0