Sorg och glädje

Jag saknar Greys Anatomy, jag sörjer att det är slut. Jag måste erkänna att jag nog faktiskt är lite smått besatt av den serien (alla mina kompisar i kör: "Men grattis, kom du fram till det nu!?"). Funderade till och med på att köpa dvd-boxarna men en hel säsong kostar fyra hundra och det kände jag inte att jag hade råd med, särskilt inte eftersom det hittills finns tre säsonger. Såg Snow Patrols video till "Chasing cars" (som mest består av bilder från säsong två) och började böla, jag är så jäkla blödig när det gäller den serien alltså. Egentligen är den ju fjantig för aldrig att så där mycket kan drabba människor - även om de jobbar på ett sjukhus. Men vad ska man göra. Nu går jag bara och väntar till säsong fyra kör igång, till hösten skulle jag tro - om jag har tur. Men jag måste ju ta tillbaka allt ont jag har sagt om Snow Patrol - jag fullständigt älskar dem nu, jag ska aldrig uttala mig för tidigt om något ever again!

 

Nu till en glad nyhet (för mig alltså)! Nu har jag äntligen tagit mig råd och beställt boken som jag har varit sugen på jättelänge men som jag egentligen hade tänkt vänta ut i pocket men nu kunde jag liksom inte hålla mig längre. Vilken dag som helst nu kommer "Bitterfittan" ligga bredvid min säg och tålmodigt vänta på att "Den jag aldrig var"ska bli färdigläst. Weehoo! Jorusåatt.. Jag fortsätter att hålla mig till mina svenska författare jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0