Sömnissues

Jag sover skitdåligt.. Det började förra veckan! Jag kan inte somna och när jag väl somnar vaknar jag hela tiden, plus att jag har skitläskiga drömmar som gör att det känns som om jag ändå har varit vaken hela natten.. jag tror att jag oroar mej för något men vad? Jag brukar väl vara rätt bekymmerslös.. Det kan ju inte vara Fanta (free, zero, light) som gör att jag inte kan sova.. Har väl liksom lite mer vett än att ligga och tänka på det och kanske lite viktigare saker än det att oroa mej för. Nä något är det som gör mej orolig eller osäker och därmed sämnlös - Lägg av med det! Jag blir galen! Jag vill sooooova!! SOOOVA I TELL YOU!!!

Föresten så tror jag att jag har fått pollenallergi nu! Jag skyller på alla som har tjatat om att jag har haft det så fort jag har varit lite snorig eller haft ont i halsen, eller nyst en gång eller kanske andats lite konstigt.. Se! Nu har jag fått det - är ni nöjda nu!? *mummel*

Kanske därför jag sover dåligt!?

Kommentarer
Postat av: the nurse

japp, så är det nog, sörru!! köp antihistaminer så sover du som en princessa och slipper snora =)
Föresten är den där zero skiten proppad med en massa skräp du säkert inte tål heller, så skippa den med !!

2007-05-10 @ 14:17:03
Postat av: Minna

Nä jag dricker inte zero! I want the real shit! Annars kan jag lika gärna hälla i mej vatten och konstgjort socker! =)

2007-05-10 @ 14:44:06
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0