Simply the best!

Jag måste bara säga att det här tråkiga vädret gör min hund helt galen! Han skuttar och springer omkring som en dåre inomhus. När vi är ute går han jättefort, tittar ner i backen och ska in kvickast möjligt. Tror han är lite rastlös. Nu har han slängt omkring med en tennisboll i en halvtimme. Ibland ligger han och stirrar på mig och viftar på svansen som typ: "Kom igen nurå, nu hittar vi på nåt!" När han inte får någon respons knuffar han ner tennisbollen från soffan för hundrafjärde gången och skuttar sen ner och hämtar den för att sen göra om samma sak igen och igen och igen och igen. Ibland rullar den under soffan då står han och tittar på mig och grinar, tycker att jag ska ta fram den och så fort jag böjer mig ner och ska leta på bollen blir han så ivrig över att få den att han krafsar mig i huvudet  - så man är inte skitmotiverad att ta fram den eller. Fast han är bra söt ändå alltså.. I just love that dog!


image122


Nu ska jag städa eller framför allt diska, det är något som luktar riktigt freaky från mitt kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0