Pippi på tester...

Jag vet att jag har haft pippi på tester dom senaste två dagarna. Och flera gånger har jag sagt att "det här är den sista" vilket uppenbarligen har varit lögn eftersom det hela tiden har kommit fler. Men efter det förrförra testet så tänkte jag faktiskt på riktigt att nu får det vara nog men så snubblade jag ju över det där vuxentestet som liksom bara skrek om att få vara med och nu har det alltså hänt igen. Jag hittade ett godistest på karamellkungens hemsida (no shit). Tydligen så är jag chokladokrat eller whatever, vem bryr sig om det jag gillar ju alla godisar (förutom surisar i stora mängder)men i alla fall så fick man med ett diagram över sitt godisbeteende som jag tyckte stämde in rätt bra på mej och säkert på 80% av den godisätande befolkningen...

Mitt godisbeteende - and I'm damn proud of it too!

image96

Hell yeah att man äter det godaste först, resten trycker man ju i sig när man börjar må lite illa - för vadå spara till senare? Och du! Köp ditt eget godis väl!?

Kommentarer
Postat av: sis

Svullar-kväll???? ;D

2007-05-11 @ 10:49:48
Postat av: Minna

I'm ON! =D

2007-05-11 @ 11:17:39
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0