ÖgonGodis

Jag har en ny helt legal crush. En sån där som det är okej att ha och som inte är lite småpinsam och kanske rätt äcklig som den senaste, som jag inte vill ta upp igen.

Jag brukar nämligen se på Ellen DeGeneres show ibland för det går ungefär vid tolv, ganska lagom till frukosten *hrm*. Jag menar lunchen! LUNCHEN! Och med på hennes show har jag sett min nya crush, som tydligen finns med som DJ och ögongodis i var och vartannat avsnitt - Han är väl för Ellen som Kevin Eubanks är för Jay Leno fast mindre rolig MEN sötare.. Han heter Jon Abrahams och är skådespelare. Ja, jag har googlat honom, jag googlar allt och alla - det gör väl alla!? Jag tyckte liksom att jag kände igen honom och det är ju helt förståeligt eftersom han tydligen har spelat med i "Prime" med Uma Thurman och Meryl Streep. "Prime" låter som en thriller och den heter något helt annat i den svenska översättningen. Helt galet det där, men det är iaf en helt okej romantisk komedi där min nya kärlek spelar någon mindre roll har jag för mig eller är han en av huvudrollerna, äh jag minns inte. Kolla in filmen närmare HÄR!
Sen kan du njuta lite av Jon Abrahams här nedanför - enjoy!

image124image125image126image127

You like? Sugen på mer - Checka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0