Nyttigt?

Jag har ångrat mig och vill ta tillbaka två saker som jag tidigare har skrivit! Snow Patrol är faktiskt bra och inte alls dåliga och intetsägande men det gäller att man inte ger upp om dem för tidigt och inte förväntar sig att hela skivan ska låta som "Chasing cars". Dom är inte heller så deprimerande att lyssna på om det är soligt ute.

Sen vill jag även ta tillbaka det jag sa om att jag tror på allt som skrivs för efter att ha ätit massa Malaco-godis måste jag ju säga att tjejen som skrev i den bloggen hade helt fel när hon sa att alla smakade som bajs. Eller så är det jag som är godisoman och tycker om allt godis, mindre socker eller inte - det är ju bara bra om det är mindre socker om de fortfarande är lika goda då kan man ju äta desto mer. Men efter att ha ätit ett par påsar har jag fått mystiska röda fläckar över hela magen. Men det kan ju bero på vad som helst, ge mig mina Malaco Truly Juicy nu!

 

Till och med min mamma tycker att min blogg har blivit för mainstream nu! Buhu! =(

 

En annan sak jag har tänkt på, varför får jag den här responsen från mina vänner när jag säger att jag har blivit dumpad: "Jaha!? Blev du?? Ja, men det är nog nyttigt för dig att det går åt det hållet någon gång." Varför i helvete skulle det vara nyttigt för? Va vava? Mitt nya godis är nyttigt, att bli dumpad - not so much..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0