Ny Obsession eey?

Yoga is the shit! Jag fattade liksom ingenting men det kändes ändå så skönt! Nu är jag helt pigg och ska ut och springa med en intet ont anande hund. Han är så himla lat - han har ju inte ens klivit upp ur sängen än! Själv är man liksom hurtigare än hurtigrutten..
Tror jag ska beställa en Yoga-bok så jag fattar vad det är jag ska göra nästa gång hon säger att man ska "göra hunden" och "hälsa solen". Hmmm? Det här kan leda till en ny obsession.. Kanske är rätt bra i och för sig, jag behöver nåt nytt - Både Christine och Greys har ju säsongsavslutning..
 
Förlåt Carro, men du får faktiskt skylla dig själv när du klickar på fel länk!
Tänker inte ta på mig ansvaret för det där..         

image88
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0