Nu är det over and out!

Jag har inte bloggat så mycket idag, jag har nämligen varit upptagen - med att hälla i mej kaffe. Lots and lots of it! Jag är så trött att jag har ont i huvudet.. Eller så har jag ont i huvudet på grund av allt kaffe - svårt att veta..

 

Imorgon ska jag gå upp klockan 07.00 och Yoga (göra yoga, utöva yoga - eller vad man nu säger) Men i alla fall - är det någon som tror på det? Själv är jag lite skeptisk.. Men jag ska försöka i alla fall och det är väl det som räknas!?

 
Wish me luck!

Nu är det over and out! Orkar jag inte vara vaken en minut längre - Hoppas jag hinner borsta tänderna - Gonatt!

image89


P.S Såg nu att Yoga-passet går 08.15 också.. Är det någon som tror på det då? Själv är jag fortfarande lite skeptisk. D.S Punkt och jävla skitslut!
 

Kommentarer
Postat av: sis

hehe... jag tycker mig känna igen dina uttryck :) PS du är riktigt, riktigt hurtig om du löper linan ut!! DS

2007-05-15 @ 22:11:51
Postat av: Minna

Jag kan möjligtvis ha lånat dem av någon.. =P

2007-05-15 @ 22:16:37
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0