Nej tack, tick tack

Från:liejbbeålmaj (Online, idle 6 min)Kille, 28 år LUDVIKA 
Datum:Idag 12:16
Status:Läst? « ^ » ?    
 
Hej!
Jag undrar om jag kan få vara din betjänt ibland?
mvh/Jonas
Från:liejbbeålmaj (Online, idle 7 min)Kille, 28 år LUDVIKA 
Datum:Idag 12:20
Status:Besvarat? « ^ » ?    
 
Hmmm tyckte du att min fråga var knaiig?
  
Till:liejbbeålmaj
Datum:Idag 12:23
Status:Besvarat
 

ja och ganska ointressant

  
Från:liejbbeålmaj (Online, idle 4 min)Kille, 28 år LUDVIKA 
Datum:Idag 12:35
Status:Besvarat? « ^ » ?    
 
Ha ha ok...du kanske vill bli min betjänt?

Take a HINT Butlerboy! Och om det står att jag har civilstatus "Stick, äckel" så måste du väl förstå att du är inräknad där.. Gå och damma någonting väl.. Din stolthet kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0