Minnas Lista

Japp, jag har gjort det! Jag har hittat (snott) en lista och listat mej själv med ointressanta skitsaker! Den som gnäller på det kan hålla det för sig själv, jag vet mycket väl att min blogg har nått ett nytt lågvattenmärke men det skiter jag i! Annars är kommentarer välkomna - bara snälla förståss
Here it goes!

 Personligt 


Piercingar:
öronen (om dom inte har växt igen, vilket är mycket möjligt)

Tatueringar: Till mamma och pappas stora förtret har jag tre stycken! Och nej jag har inte lessnat på en enda en!

Längd: 163,5 (mycket viktig halva men jag vet inte om den är sann)

Skostorlek: 36 eller 37 (tror att mina fötter har växt de senaste åren)

Hårfärg: Brunt (and I am sticking with it!)

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nä (då hade jag väl bott där)

Tänker du på självmord: Nä (det är lite för destruktivt för min smak)

Tycker andra att du är attraktiv: Ja (Kanske inte alla eller ens majoriteten men what the hell)

Dricker du: Ja (det låter ju fånigt men det måste man faktiskt för att överleva, sen om det råkar vara alkohol i är ju det ett plus!)

Vilket schampo använder du: Det jag har köpt, helst fruktis (Typ den tråkigaste frågan ever)

Vilken parfym använder du: Den flaskan det finns kvar i, helst Gucci (nej, det HÄR va den tråkigaste frågan ever)

Vad är du rädd för: Jag är ju för fan som Nasse - rädd för allt! Vulkaner är min största skräck, sen spindlar, andra otäcka kryp, obehagliga människor, trånga utrymmen, äh! - you name it liksom!

Gillar du att tvätta: Ja! Det är det bästa jag vet! (eller inte)

Gillar du berg och dalbanor: Jajajaja! (Jag ÄLSKAR dom! Och jag är INTE rädd! Bara lite om jag tänker efter så det gör jag inte! Jag vill gå på Gröna Lund eller nåt i sommar!)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No no! Jag har blivit realist (men jag tror på förälskelse vid första ögonkastet men riktig kärlek är djupare än så!)

Tror du på livslång kärlek: Yes!

 
Senaste:  

Film du såg: Hm.. undra om det inte var den där Wallanderfilmen förra veckan, nej jag såg ju på den där skittöntiga Saved! Uäck!

Låten du lyssnade på: Sanningsdan med Säkert!

Låten du hade på hjärnan: Drive med The Cars

Personen du ringde: Carro (vem annars liksom)

Personen som ringde dej: Carro (men alltså jag har andra kompisar också)

TV-program du tittade på: Greys Anatomy

Personen du tänkte på: Min syster och hennes ordspråk(?)

Bok du läste: Ånej! Jag vill inte säga! Kan jag inte bara hitta på någon prettobok istället? (okej jag erkänner, jag läste den där töntiga Magdalena Graaf - boken)

Saken du köpte: Sak? Mat gills alltså inte.. Kan ha varit skor? Eller tröjor! Ja en tröja från JC!

 
Favorit -
 

Mat: Mammas potatispaj och fläskfilé (HINT HINT)

Låt: Det kan inte vara möjligt att välja EN favoritlåt!? Men liksom.. Live tomorrow med Laleh ligger ju ganska bra till i sådana fall.

Sak att göra: Alltså en enda favoritsak? Det beror ju på humör liksom. Nej jag vägrar! Fast jag gillar att shoppa förståss. Fast inte strumpor - det är tråkigt!

Sport: Titta på? I sådana fall Fotboll utöva? Hm.. Tennis och badminton är skoj fast jag är värdelös på det eller jag är nog rätt bra på badminton tror jag!

Kläder: MYSBYXOR (så skönt! Jag är en riktig slacker när jag är hemma själv! Eller ja, hunden är ju hemma.. Men han springer ju runt helt naken så han ska bara va tyst!)

Film: The Notebook (It gets to me every time)

Serie: Christine! (Jag har lessnat lite på alla andra serier, dom är liksom inte lika bra jämförelsevis)

 
Har du någonsin  


Gråtit över en kille:
Ja, vem har inte det..

Varit kär: Jo men liksom..

Fått ditt hjärta krossat: Jo (men det var länge sen)

Krossat någons hjärta: Nä (inte va jag vet, jag är nog ganska harmlös)

Ljugit för någon: Ja, på fyllan (kan inte ljuga i nyktert tillstånd)

Varit i slagsmål: Jag står över sånt

Blivit arresterad: Nope (jag står över sånt också)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0