Min nya kärlek

Carro har tjatat om James Morrison hur länge som helst, men jag har avfärdat honom som tråkig mainstream-musik. Jag var helt säker på att jag bara skulle tycka att den var enformig och ointressant. Men när jag var in på cdon.com och skulle kolla in Michael Bublés nya skiva så har de ju en sådan där käck liten lista, en "De som har köpt den här skivan har också köpt"- lista. I den listan fanns James Morisson och då bestämde jag mig äntligen att ge honom en chans. Och "If the rain must fall" kan nog komma att bli min favoritlåt genom tiderna. "How come", "wonderful world" och "Undiscovered", låten som också namnger plattan är helt underbara låtar -  "I'm not lost, just undiscovered." Åh, varför väntade jag så här länge med James Morrison för? Jag tyckte ju faktiskt till och med att "You give me something" som släpptes som singel var bra och ändå fixade jag inte skivan, but why? Aja, nu är den här i alla fall och den är bra! Lyssna, lyyysssnaaa I tell you. You will love him like I do..

image113

Kommentarer
Postat av: carro

FINALLY Minna!! Vad trevlig att du litar mera på rekommendationslistorna än mitt omdöme! =P aja kul att du också kan dela min passion för honom I just LOVE him!

2007-05-19 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0