L is for the way you look at me

Nu har jag blivit besviken på Michael Bublés nya album "Call Me Irresponsible", Maroon 5:s nya album "It Won´t Be Soon Before Long" , särskilt eftersom jag var helt stört förälskad i "Songs About Jane"-albumet. Men framför allt, troligtvis på grund av alldeles för höga förväntningar, är jag besviken på Snow Patrols "Eyes Open".


image106   image107    image108 


Jag är nog minst besviken på Michael Bublé, vilkens album jag i och för sig har hunnit lyssna in mig mest på. Det finns ett några riktiga guldkorn, både lugna låtar som "Always on my mind" och "Lost" samt glad-låtar som "Everything"  och "L.O.V.E" och så förståss mina favoritlåtar på skivan "It had better be tonight" och "That´s life". Eller föresten jag ångrar mig.. Jag är inte alls besviken på Michael Bublé - de flesta låtarna är bra och de som inte är det, duger också!

 

Men jag tänker nog fortsätta hävda att jag inte gillar Maroon 5:s skiva för det va så jäkla skränig.. Eller så var det huvudvärken som gjorde att jag hade låg toleransnivå.. Aja tills vidare tycker jag inte att den är bra.

 

Snow Patrol var liksom bara tråkig och intetsägande, vilket var lite tråkigt för efter bara ha hört "Chasing cars" från dem var mina förväntningar jättehöga och jag blev så glad när jag kom på att dom ju måste ha en skiva.. Så var den liksom bara - jag vet inte, Menlös!? Och Greys Anatomy som är så bra...


 När jag ändå är igång så vill jag meddela att jag har köpt en PowerYoga-DVD.. Det fanns för nybörjare och men sådant har ju inte jag tålamod med - helst ska jag redan vara färdig-yogad liksom. Fast jag såg en annan powerYoga-video som verkade bättre efter att jag redan beställt den första - det stör mig lite eller ganska mycket.
 "Carmen Electra: Aerobic Striptease" var slut (!?)men jag beställde i alla fall hennes Hip Hop Aerobics! Och nej, det är faktiskt inte värre än att läsa Magdalena Graaf! Eller..? Fast va spelar det för roll för nu har jag ju gjort både och.. Usch, vart är jag på väg egentligen - känner mig helt korrupt och förstörd - Fast ändå känns det så skönt åttio-talit med sånna här videos! =)

 
image109   image110



Vad menas med rubriken till det här inlägget? Äh! Just figure it out!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, vad ljuvligt med lite yoga.
Tänk om man själv kunde göra sånt, kan inte sitta still i mer än 1 minut.

2007-05-15 @ 19:52:44
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Minna

Ja det är ju liksom största utmaningen, näst efter att få hunden att sluta vara ivägen..

2007-05-15 @ 20:13:57
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0