Konstig känsla..

Jag känner mig så glad. Pirrig och förväntansfull. Jag förstår inte varför - det här är väl lite konstigt? Undra om det kan bero på en blandning av solens skvallrande om att sommaren snart är här och James Morrisons underbara musik. Eller kanske yogan.. Jag vet inte vad det är men mitt humör är på topp och fjärilarna i magen vill inte lugna ner sig. Och vad gör fjärilarna där? Vem fladdrar deras vingar lyckligt för - mig själv kanske, varför inte? Jag gillar ju mig själv väldigt mycket just nu! Ödmjuk? Nä, inte så värst väl, men vad gör det. Sen älskar jag mina vänner och min familj så mycket- kanske är några vingslag för er! Nu är det sommar och det känns i kroppen!

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0