Jag vill ha sol och James - come on, make me happy

Ja, det har nog varit vädret som gjort att mitt humör har varit på topp. Idag är jag inte alls lika glad, fastän jag har toklyssnat på James Morrison hela morgonen. Jag vill ha sol! Jag vill ha sol nu! Jag har totalt tappat min motivation att skriva också.. Som kanske syns med bristen av inlägg de senaste dagarna.. Kanske får ta och köra några tester igen, de fungerar bra som utfyllnad (höhö)..

Fan nu blev jag skitdeprimerad, undra om det är för att Snow Patrol började på playlisten - dom går det ju tydligen inte att lyssna på utan att vilja börja knapra antidepressiva, de är liksom inte dåliga bara deprimerande (som att det skulle vara mer smickrande) - nä back to James please! Nu ska jag gå ut med min vovve sen ska jag hämta mina äckliga men fettsnåla malaco-godisar på posten som jag ska testa och bedöma. Jag går redan in för att de är äckliga för jag har läst det i någon blogg någonstans - och jag tror alltid på allt jag läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0