"Jag har en älg i min väska aaaaaaa aaaaaaa"

Om man ändå envisas med att titta på tv-jäveln så får man migrän.. Och om det slutar tjuta så märker man ändå inte det för då har pipet etsat sig fast i huvudet! Blä! Undra om man kan fixa den.. Undra om man har garanti på den efter sex år.. Troligtvis inte va..?

 

Funderade ett tag på att gå ut i morgon, det blev ju faktiskt ingen utgång i måndags MEN jag orkar nog fan inte? Att gå ut är tidskrävande och energidränerande.. Är jag tråkig då? Jag va ju ut förra veckan, det räcker väl.. Jag kan kanske gå ut nästa helg! Dessutom ska ju jag och syster på äventyr på lördag :D Jag ska i alla fall ner på stan med Carro på dagen i morgon, skvaller-time- inte för att jag är en sån som skvallrar om saker - jag står över sånt (höhö)

 

Fan va min blogg har blivit tråkig och mainstream, Jag måste hitta på nå bus snart så det händer nåt! Äh! Jag kommer säkert göra bort mej på stan imorgon.. Typ ramla mitt på torget eller spilla ut en halv latte eller något annat skoj som jag kan göra till en underhållande liten anekdot eftersom jag verkligen gillar att bjuda på mej själv. Och om jag inte får nå stoff i morgon så får jag det garanterat på lördag för då är ju syrran med, henne är det ju ännu roligare att bjuda på.. (hehe)

 

På söndag ska jag på talangjakt på Helges och titta på Isabelle när hon sjunger.. Det var ju hundra år sedan man var på Helges men samtidigt känns det som igår.. Det var ju ganska nyligen jag var fjortis och hängde där.. När jag själv sprang runt på talangjakten med mina fjortiskompisar och fnittrade åt alla okända killar som var där och va söta.. Och en del kändes så gamla - ja dom var ju säkert sexton, sjutton! Uäck! Va gammal jag har blivit alltså.. Jag vet inte om jag gillar det. Tänk om jag kommer dit och får panikångest!? Gammal gammal gammal! Tur att det finns folk som är äldre och kommer alltid att vara det - det tycker jag är coolt! ;)

 

Nu ska jag sova.. Teven har jag gett upp att titta på och image78 är inte speciellt underhållande - han bara snackar om choklad (väldigt detaljerat) och jag mår illa..

 

"Jag har en älg i min väska aaaa aaaa". - jag måste fan sluta sjunga älg nu när jag vet att hon inte sjunger så..


Kommentarer
Postat av: sis

JAG är äldre, tack för det =/

2007-05-03 @ 22:28:42
Postat av: Minna

I know that! =P

2007-05-04 @ 10:17:53
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0