Jag gillar verkligen inte rubriker...

Förut när jag var besatt av Buffy och vampyrerna (Mycket underskattad serie - faktiskt! Särskilt de sista säsongerna och Buffy ska uttalas Buffy inte Baffy - bara för att det är roligare så) så hade jag en crush på James Marsters som spelade den känsliga, lite klumpiga, ibland onda och ibland goda vampyren Spike. Men nu när jag åt frukost råkade jag bläddra förbi Smallville, där han också spelar med tydligen och min crush är för alltid förstörd - han var inte ett dugg snygg OCH han var tråkig plus att hans utstrålning va lika med noll och vart är det blonda håret liksom? Tror jag begränsar min crush till Spike! Jag hade till och med hans bild som skin på min winamp ett tag - men det tänker jag aldrig erkänna om någon frågar mig!

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0