I'm up I'm up I'm up!

Yogan gick bra men den var riktigt jobbig idag. Kanske för att jag hängde med bättre och fattade vad jag skulle göra när man skulle gå upp i hunden och ner i kobran although, det gick ju inte skitsmidigt eller. Lär ju inte sett ut som de på tv.. Snarare dunsade väl jag ner på backen.. Plus att jag glömmer totalt bort att över huvud taget andas när hon inte säger till om det. Till mitt försvar kan jag säga att jag är skittrött för jag somnade faktiskt inte förrän efter två någon gång. Men därför var det ju faktiskt extra disciplinerat av mig att gå upp klockan åtta och hälsa solen med pretto-yoga (även om det var osmidigt) Men trött eller inte - jag skulle nog ändå glömma bort att andas - det är ju så mycket annat att tänka på liksom.

Snart kommer min Power yoga- dvd - kanske redan idag, what was I thinking liksom!? Jag som höll på att dö av den 20 minuter vanliga yogan i morse, för att inte tala om träningsvärken (Se Kermit jag kan visst skilja på verk och värk!).

 

Nu ska jag gå ut med hunden, GÅ inte springa.. Jag känner att jag inte klarar av det just nu.. Allra helst skulle jag vilja gå och lägga mig i sängen igen men eftersom jag ska ner på stan och vara social med tjejerna så måste Solo få sig en rejäl promenad för att känna sig tillfreds med tillvaron! Men jag kanske bara skulle gå och sträcka på mig  i sängen en pytteliten stund.. Åh, fatta skön den lär vara nu! Egentligen borde jag lägga mig ner en liten stund - så att inte JAG somnar på soffan vid tio ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0