I'm so Grey, i'm black

Nu har jag bölat mej igenom ett helt avsnitt av Greys Anatomy. Från början till slut satt jag och, inte snyftade lite grann utan BÖLADE! Inte på sånt där charmigt vis då man får lite tårar i ögonen som man kan blinka bort ett par gånger utan mer på det på det där snörvliga, hulkande, maskara-rinnande, hysteriska sättet som om inte är ett dugg charmigt eller gulligt på något vis och som är förklaringen till varför jag ALLTID tittar på Greys ensam. Det var i alla fall det hittills sorgligaste avsnittet! Grattis till den som skrev det liksom.. Och alla ni som följer Greys på 90-talsvis, vänta bara tills ni kommer till avsnitt 17 av säsong 3 och kom sen och säg att ni inte bölade ögonen ur er..

I alla fall så gjorde jag ett test på den officiella hemsidan för Greys Anatomy (Ja, jag vet - jag tänker inte ens säga att det här var det sista för jag är helt manisk när det gäller tester nu för tiden tydligen). Man kunde svara på ett antal frågor så fick man reda på vilken Greys-karaktär man mest liknade. Jag blev Callie Torres - vilket i och för sig var lite tråkigt för hon är ju lite störig.. Eh.. Men jag har ju liksom vant mig vid att jag tydligen inte alls känner mig själv efter alla tester jag har gjort.. Men i alla fall så läste vad som stod om henne/mig och jag tyckte ändå att det stämde rätt bra :

 "You are very direct and sometimes that is a bit much for people to handle, but you just call it like you see it. Life's too short not to be lived to the fullest and if it scares some people, then who needs them? You're an all-or-nothing person, so people who cant't commit have no place in your life. You deserve someone who loves and lives just as hard as you do."
 image99 
Jag gillar Callie/Mig - Visst låter jag väl helt fantastisk!?  

Vill du göra testet, så kan du göra det här
Oooo Nu väntar kvällens sista avsnitt.. Fy va jag är glad att min TV är trasig!

Men nej - jag tänker fortfarande inte ta tillbaka mitt tillbakatagande om att jag är en seriejunkie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0