I'm not lost, just undiscovered

Ikväll har jag varit hos syster, igen. Vi diskuterade kärlek och kom fram till att det var jäkligt svårt. Tänk att livet ska gå ut på något som är så besvärligt att få till. Jag vill ha en enklare plan! Jag kräver en enklare plan! Jag vill att mitt liv ska gå ut på att äta glass eller något annat lättsmält. Jag har i alla fall börjat tillämpa en ny livsfilosofi nämligen att inte fundera över sådant jag inte kan förändra, varför ska man ödsla energi på det för liksom?  Som min smarta vän alltid säger: "Släpp det och gå vidare!" Det känns skönt, frigörande och väldigt hälsosamt.


Imorgon tror jag att det blir middag hos parentserna, hoppas på värme och sol så kan man sitta där ute och kanske till och med få lite färg - det skulle verkligen inte vara helt fel. Nu ser man ju ut som ett spöke, skulle lätt kunna smälta in som statist i Ghost Whisperer eller nåt..

 

På måndag blir det Uppsala och om vi har tur får vi träffa lilla Vera för första gången och det skulle ju vara hemskt trevligt. Hon börjar ju nästan bli gammal nu och man har inte ens gluttat på det lilla knyttet än.

 

Och nästa helg, nästa helg är det PARTY med mina tjejer! Mina underbara favvo-tjejer! Dit längtar jag nog allra mest. Linda kommer hem från sitt dumma Stockholm och Carro ska också med! Det blir vi mot resten på dansgolvet OCH i baren. Men jag ser nog ändå mest fram emot förfesten - då får man verkligen kvalitetstid med sina närmaste vänner. Det är vad livet verkligen går ut på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0