If the rain must fall...

Fy, vilket epigt väder det är! Regn och åter regn.. Solo är inte skitsugen på att gå ut i kylan, inte jag heller. Jag vill ha fint väder, eller åtminstone inte regn - och kallt. Okej om det regnar, det kan faktiskt till och med vara lite mysigt ibland men det kan väl åtminsone vara varmt dårå. Var är värmen liksom? Jo, jag vet! Den är på Gotland - dom jävlarna har tagit vår sol! Det är det jag alltid har sagt om gotlänningar, dom är så jäkla giriga, ska bara ha och ha!

 

Jag har hållit på med en artikel hela dagen idag, en som krävde lite research, det var riktigt jobbigt. Nu har jag läst igenom den och ändrat den så många gånger att jag helt har tappat lustan att publicera den. Tror jag spar det till imorgon. Dessutom tar Linda Rosning all uppmärksamhet idag och jag har ingen lust att tävla med henne om läsare. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0