If I lay here, If I just lay here

Har precis skrivit och skickat in ytterligare en artikel till Sourze, den kommer troligtvis publiceras i morgon skulle jag tro. Ämnet var tungt och nu känner jag mig helt uttömd och dränerad på all energi. Det kändes tyngre än sist jag skrev om det. Kanske för att jag presenterar det i ett större forum den här gången. Allt jag vet är att jag blev trött och darrig, samtidigt som jag känner mig en aning nervös för hur det ska tas emot av läsarna. Jag önskar att jag fick vila ett tag i någons armar. Jag kan inte låta bli att sjunga på Snow Patrols "Chasing cars", den känns passande på något sätt. "If I lay here, If I just lay here.Would you lie with me and just forget the world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0