Hetast just nu....

Det funkar liksom.. Min artikel om sms, eller snarare krönika eller vad man ska kalla det ligger fortfarande under "hetast just nu" med 231 läsare och betyg 3 på Sourze. Idag såg jag även att min krönika har blivit publicerad på Bestofgefle - även om de än så länge har glömt att skriva mitt namn under *hrm* och även om det känns som att den blev publicerad some what olägligt eller möjligtvis lite sent.. Och även om det hittills är obetalda och helt frivilliga "jobb" så är det ju ändå ett sätt att synas. Jag siktar högre men man måste ju börja någonstans, och nu har jag börjat och jag tänker fortsätta - ni ska få se!

image93

Kommentarer
Postat av: Emma

Men shit va skoj!
Jag har funderat på att publicera mina grejer på Sourze, men det har inte blivit av. Har lite prestationsångest eller vad det kan vara... haha! Har haft en del med i Gefle Dagblad under en praktik nyss dock, som faktiskt verkade funka! haha! Men måste man betala för att publicera på sourze, eller hur funkar det? Tjing!

2007-05-21 @ 10:10:58
URL: http://emmabergh.blogg.se
Postat av: Minna

Nope.. Det är helt gratis! och spännande =)

2007-05-21 @ 15:34:06
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: sis

Hahahahaha!! Den var riktigt skoj den där krönikan ju =) Men varför inte skicka in den på
sourze också???

2007-05-21 @ 18:41:46
Postat av: Minna

Näää... =P

2007-05-21 @ 18:48:08
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0