Greys-avslutning och vinfnitter!

Nu är säsongens sista avsnitt av Greys Anatomy på väg hem. Det går inte skitfort och än så länge står det att det ska vara framme och sjutton timmar men det där brukar ge sig så en är nog här inom fem. Jag måste nog ta och skaffa snabbare bredband ändå.

 

Idag ska jag försöka mig på poweryogan igen. Igår kunde jag ju liksom knappt röra kroppen på grund av all träningsvärk och det kan ju omöjligt vara nyttigt för en mindre tränad människa att träna när man inte ens kan ta sig upp ut soffan för att inte tala om att det faktiskt är en fysisk omöjlighet. Så gårdagen spenderades hela dagen i soffan, vid fem lyckades jag äntligen ta mig upp ur skiten och packade ner mitt baginbox-vin i min stooora väska, drog på hunden en matchande tröja och skoade iväg till syrran. Där hade jag blivit jag förbjuden att åka i hissen eftersom äckelgubben under henne hade pissat i den så det var bara att ta sig upp för alla miljoner trappor till fjärde våningen. Där åts det, dracks det, Skrattades det, åts lite mer, pratades det om döda människor, åts lite, dracks lite mer, skrattades det och sen var det fan dags för mig att gå hem. Solo hade bäddat ner sig i en krater i syrrans säng och tittade sömnigt upp när jag sa att vi skulle gå. Jag tror jag åt för mycket, eller för onyttigt för jävlars vad ont i magen jag fick. Bara Broccoli och nyttigheter för mig from now on!

 

Nä nu ska jag ut med min lilla söta bäbis sen ska det yogas för hela slanten! Eller jag kanske borde äta frukost först.. Sen ska man inte yoga när man nyss har ätit.. Aja whatever. Ni behöver ju inte veta hela mitt dagsschema eller hur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0