Grey rule my life

Tur att min dator laddar så sakta annars hade jag nog dött av uttorkning för länge sen. Jag undrar om författarna till Greys Anatomy försöker bräda varandra genom att försöka skriva det sorgligaste avsnittet!? Jag vägrar fortfarande tro att det är jag som är extra mesig, even though jag blir tårögd vid bara tanken att se det.

Eftersom jag har skitlångsamt bredband tar det typ 4 timmar för mej att ladda ett endaste avsnitt men det är okej -eftersom jag faktiskt vill ha ett liv också, eller i alla fall känner att jag borde ha det. Men den här gången hade jag minsann hamstrat två hela avsnitt och ett tredje var på väg (typ två timmar bort). Min plan var att titta på ett avsnitt till frukost och sen ha två hela avsnitt till kvällen - som jag egentligen skulle ha spenderat öldrickandes och tacoätandes med Tina och Magnus men Tina blev sjuk och jag är för lat för att göra upp några nya planer med någon annan så tänkte jag alltså ha Greys-maraton. Planen var också att ett tredje avsnitt skulle ha kommit hem under tiden jag tittade på de andra två.

Så jag tittar på ett till frukost som så klart slutar med en cliffhanger, sist det hände hade jag inga fler avsnitt hemma men den här gången va jag fan beredd! Tänker minsann inte vänta i fem timmar en gång till! Jag kommer ju ändå ha två till kvällen, tänkte jag och börjar titta på mitt andra avsnitt för dagen som SÅÅÅ KLART slutar ännu mer spännande. Suck.. Nu är det två timmar tills nästa avsnitt kommer hem. TVÅ TIMMAR! Och den har fan varit på gång i två timmar i tre timmar nu.. Då kommer jag inte ha nåt att göra i kväll heller.. Då kanske jag måste se till att ha något slags liv ändå.. Kanske lika bra.. Nu har jag gråtit så mycket att mina ögon är helt igensvullna och när jag är ute och springer blir jag uttorkad efter två meter och rosslar som om jag inte har druckit en droppe vatten i hela mitt liv. Vattenpaus är vad jag behöver! Fylla på lagret. Dessutom vem klarar av ett Greys-maraton anyways. Man kan ju inte sitta och böla tre timmar i rad - det kan ju omöjligt vara speciellt hälsosamt!? Jag har nog fan lite ont i huvudet nu, redan efter två.. Kanske skulla duscha eller nåt (förlåt, dursa så klart).

image97
Här kan vi snacka hunky Adonisar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte se avsnitten på teven??

2007-05-11 @ 19:09:38
Postat av: Minna

Eh... Det är ju lksom bara så 90-tal!

2007-05-11 @ 19:30:35
URL: http://simplysolo.blogg.se
Postat av: Minna

Dessutom är min tv trasig, rub it in bara...

2007-05-11 @ 21:01:52
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0