Förlåt...

Förlåt! Alltså verkligen. Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden men jag har liksom haft annat att göra, typ. Jag har inte så mycket att säga nu heller förutom att jag nu nästan får ner hälarna i golvet när man gör den där omöjliga ställningen på yogan.


Jag fick mycket positiv respons på mins senaste artikel ("Tänk dig att det är du") på Sourze, några tyckte att den var välskriven men skrämmande och det kan ju stämma. Fick ytterligare ett mail från chefsredaktören där även han kommenterade min text i positiva ordalag och gav mig en egen nyckel, så nu ser jag lite så där extra viktig ut. Sen ville han ha en bild på mig som ska visas med min artikel, jag tvekade lite för det kändes rätt bra att vara anonym när det gällde just den artikeln men samtidigt så står jag ju för den så jag skickade in en bild till slut ändå.


Idag blir jag tvungen att GÅ fram och tillbaka till Sätra för att lämna hunden, jag skulle iof kunna ta bussen men jag gillar inte att åka buss, särskilt inte med Solo för jag är så nervös att det ska kliva på fler hundar, då är det liksom kört. Men jag tar nog en promenad dit (tar väl ungefär en timme drygt) så tar jag bussen ner på stan igen.

 

Ikväll är det party, så jäkla party!
 

image91

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har skoj på ditt partajande!!

2007-05-26 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0