Fjortisar och sommarplaner(? på planer)

Blä va jag blev less idag.. Och faktiskt lite ledsen och blev på dåligt humör!  Jag trodde folk i min ålder var mognare än så.. Jag trodde fjortisperioden liksom var över.. Men nej nej - den pågår tydligen för fullt! Jag som trodde jag var omogen men ibland ligger jag tydligen i lä.. Men på sätt och vis känns det ganska skönt.. Jag har inbillat mej ibland att jag har saknat de här människorna i mitt liv men efter hur dom betedde sig idag tar jag tillbaka det.. Jag behöver inte sådana vänner.. Jag vill inte ha sådana vänner..

Imorrn ska jag fika med Linda på stan! jag saknar henne! Jag vill inte att hon ska bo i  stockholm hela sommaren! Dumma Linda i dumma stockholm hela dumma sommaren! Ja, jag är skitsurig över det! Moget va!? hehe
Jag känner för att hitta på saker i sommar.. jag vill åka till ställen! Kan ju  i och för sig åka till Linda i stockholm! Synd att jag inte gillar Uddevalla annars hade jag kunnat åka dit..För det är ju rätt okej där på sommaren, i alla fall på fjordfestivalen.. Men i alla fall så tror jag att det här kommer bli en bra sommar.. Det känns så i kroppen! Det liksom pirrar lite.. Jag tror jag gillar sommaren ändå..

Åh.. Nu blev den så där tråkigt igen.. Aja, men jag var tvungen att skriva av mig.. Ni kan ju antingen skippa att läsa den eller så kan ni bara ögna igenom den för speciellt rolig är den inte.. Men den kommer från hjärtat i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0