Egen nyckel

Kändes väldigt roligt att få ett mail från chefsredaktören på Sourze där han först meddelar att mina texter är "Kanon" för att använda det exakta uttrycket och sen undrar om jag skulle vilja ha en "egen nyckel" vilket innebär att jag kan publicera mina texter rätt ut, utan att de behöver gå igenom redaktionen först. Jag blir alltså betrodd med en nyckel som gör att jag själv måste se till att mina texter är redigerade och genombearbetade, vilket ju känns riktigt roligt - särskilt eftersom jag än så länge bara har lämnat tre bidrag. Men det gör också att jag måste vara mer självkritisk när det gäller vad som är värt att skicka in och inte men det ska jag väl klara tycker jag. Det märks väl i min blogg att självcensur liksom är min grej =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0