E is even more than anyone that you adore

Så blev man dumpad.. Gah! Det var väl la typiskt att när jag för en gångs skull inte lessnade efter två veckor så klickade det inte för honom men that's life som Michael Bublé skulle ha sagt. Fan Greys Anatomy känns inte lika lockande längre, baginbox-vinets dragningskraft har däremot blivit kraftigare (höhö).. Tänk ändå, när jag sa till mamma härom veckan att det kändes som om han betedde sig så som jag brukar bete mig när jag är osäker på vad jag vill, att jag hade rätt. Det måste ju betyda att jag är grym på att läsa av människor.. Jag är ju faktiskt grym på det mesta! Tänk att jag som är så bra blev dumpad - det är ju helt galet. Fast nog måste det erkännas att jag är ledsen men jag får väl picka upp mig själv and get back in the race liksom.


Kommentarer
Postat av: syster-yster

määh :(
Får väl an bli ett par svängar med deep talking
vid köksbordet igen då...!?

2007-05-18 @ 19:10:45
Postat av: Minna

Deep talk it is ;)

2007-05-18 @ 19:20:18
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0