DN - Be Gone!

Jävla DN! Kan den sluta komma mitt i natten, eller halv sju! Eller över huvud taget.. Jag vill inte vakna varje morgon av att jag tror att någon håller på att bryta sig in. Mest är det väl Solo som tror att någon bryter sig in, så han skäller och jag vaknar med hjärtat i halsgropen och tror att någon bryter sig in.. Det är inte så charmigt att vakna av hundskall, även om man som tidningsbud kanske kan tro det.. Och DN är bara inte så bra att det är värt det.. Inte alls faktiskt..

 

Jag pratade med pappa idag, han sa att The Notebook inte alls var någon krigsfilm.. Good to know! Han kände sig lite lurad sa mamma.. (Hehe)

 

Nu ska jag gå ut och springa med mitt tjuvalarm, det tycker jag att han förtjänar efter att han varnar mej varje morgon att DN bryter sig in i min brevlåda.. Sen är det ju ett extra plus att han går igång när posten kommer också, ifall jag inte blev tillräckligt rädd av DN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0