Didn't We Almost Have It All

52 minuter kvar! Femtiotvå minuter? Nästan en evighet.. Men snart är det här.. Tänkte att jag skulle fixa mat till att det är framme men mat kommer liksom störa min koncentration. Egentligen borde jag äta nu, innan, men nu dricker jag kaffe.. Efter kaffet borde jag egentligen gå på långpromenad med Solo medan jag ändå bara väntar. Men jag har precis gjort den där yogan så jag orkar inte ge mig ut än på ett tag. Allt måste på något sätt hinnas med efter eftersom jag inte planerade den här dagen tillräckligt noga. Så allt som finns att göra nu är att vänta.. Usch vad tiden går sakta. Det här är ju värre än julafton. 48 minuter kvar! Fyrtioåtta minuter? Nästan en evighet.. Men snart är det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0