Är du en grillslampa?

Jag vaknade inte av DN i morse! Jag vaknade klockan sju och konstaterade det.. Jag tänkte att Solo nog hade vant sig vid att den kommer fast det var ju ganska dumt att tro eftersom han fortfarande inte har vant sig vid posten och den har ju liksom kommit i fem år.. Men jag gick i alla fall upp med värsta förhoppningarna om att DN skulle ligga nedanför dörren, det gjorde den inte.. Jag känner mej lite lurad.. Kommer nog kanske sakna DN lite, i alla fall serierna ? Jag gillar Rocky och Niemi! Vid närmare eftertanke är det nog bara dom jag kommer att sakna.. Så fick jag ingen post idag heller.. Det var ju bara ondskefullt!

 

För övrigt så vill jag meddela att grillvillig är en person som är lätt att få med på grillning, lite av en grillslampa eller grillmadrass - som ni nu vill.. Känn er fria att använda det ordet när ni vill.. Alltså det är grymt att vara dyxo! När jag ska skriva något uppkommer det ju helt nya ord som man undrar varför dom inte har funnits tidigare! Grillvillig kom till när jag egentligen skulle skriva frivilligt men var lite för ivrig och väl mest bara tryckte ner massa tangenter.. Och eftersom personer gillar att mobba ett litet exalterat dyxobarn som mej så måste man ju försvara sig så det är ju bara att låtsas att ordet var meningen och sen hitta på en betydelse

 

Till sist vill jag säga att jag inte gjorde bort mej på stan igår (mm, jag vet - skittrist) MEN jag kan glädja alla med att jag ska dricka öl bland folk med syrran i morgon.. Så håll ut..
 

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0