3 snabba frågor

Fråga 1. Varför får man inte ha alkohol med sig in på krogen om den bara råkar ligga i väskan som ändå ska hängas in i garderoben? Jag hade nämligen inte druckit mitt vin på festen jag var på igår och tänkte inte ens på att det låg i väskan förrän vakten sa sig se något blått och systempåseliknande i min väska. Så han bad att få påsen och jag argumenterade en bra stund för att få behålla mitt vin men han var orubblig. Jaja, men ta vinet då. Så gick jag in. Efter ett tag kom vakten efter mig med min systempåse innehållande mina rosa pumps som jag hade valt bort för mina svarta ballerinaskor. Han lär ju ha undrat varför jag argumenterade så hårt för rätten om mitt vin när jag inte ens hade något. Själv hade jag totalt glömt bort att skorna låg i systempåsen och att vinet låg löst längst ner i väskan. (Nu står det i min kyl)

 

Fråga 2. Varför blev jag trött och ville gå hem när klockan var ett? Då hade jag fått nog. Jag trodde att den var säkert tre och krogen hade varit öppen för länge så tittar jag på klockan och den är strax innan ett. Har jag börjar bli gammal eller går jag ut för sällan? Usch.. båda två är hemska tankar.

 

Fråga 3. Hur kommer det sig att alltid när jag har varit ut står mina skor under vardagsrumsbordet, jackan i soffan och alla resterande kläder ligger alla i hallen? Glömmer jag bort var man bör ta av sig grejerna eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha =)
Välkommen i klubben för smått förvirrade medlemmar hörru...
Hoppas ni hade kul så länge det varade
iallafall!

2007-05-27 @ 15:01:55
Postat av: Stefan

Du kanske börjar bli gammal.. =oP Hade du roligt på krogen då?? Vart var du ut??

2007-05-27 @ 17:06:59
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Minna

Jorå det va skoj så länge det varade! =) Det blev Heartbreak den här gången också.. =D

2007-05-27 @ 17:33:16
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0