Trött

Nu är jag trött.. Ett problem som ofta uppstår när jag är så här trött är att jag inte orkar gå å lägga mej.. För om jag ska gå å lägga mej så innebär det att jag måste gå ut med hunden (vilket varken jag eller hunden är speciellt sugen på) sen när man har gjort det då är man ju pigg igen och kan tvätta av sig och borsta tänderna och sånt så då är det ju lugnt liksom.. Men att ta sig från soffan hela vägen ut tar emot, det hade varit illa nog om man bara behövde gå och borsta tänderna men att ta sig ut också.. Därför sitter jag nu i soffan och är skittrött, vilket jag har varit dem senaste två timmarna.. Därför skriver jag det här menlösa blogginlägget som jag egentligen är för trött för att skriva - vilket gör det menlöst.. Men så länge jag har nåt annat att göra behöver jag inte gå ut med hundstackarn.. Dessutom kommer han aldrig kissa, han kommer stå med svansen mellan benen och hacka tänder.. Det är för blött för honom idag.. Han tycker inte om när det är blött.. Eller kallt.. Eller blåsigt.. Eftersom det är alla tre idag så kommerjag få gå fram och tillbaka  hur länge som helst och väsa åt honom att kissa innan han antingen ger upp och kissar eller jag ger upp och går in.. Shit idag fes han i sömnen.. Hunden alltså.. Han fes så att han vaknade och blev rädd för ljudet och hoppade till. Sen tittade han på mig och såg skärrad ut.. Tillslut upptäckte han tydligen vad det var som hade åstadkommit ljudet för då låg han å sniffade sig själv i poopen en kvart..

OOoo titta nu börjar parlamentet...

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0