Party och dess följder

Jag är så förbannat jävla skitbakis idag.. Jag är helt klart för gammal för att festa som jag gjorde igår.. Det värsta är att jag inte ens festade speciellt hårt och ändå blev följderna katastrofala! Halva natten och hela morgonen spenderades med huvudet i hinken.. När jag väl vinglade upp vid tre på eftermiddagen kände jag mej supersmal.. Berodde nog mer på avsaknaden av maginnehåll mer än mina två veckor av diet och promenader.. Jag va skitsnygg i alla fall och det va synd att ingen fanns där att se det.. Förutom hunden men vi har ju liksom inte en sån relation, uppenbarligen liksom för han är ju en hund.. Nu har jag bakfylleätit upp mej igen och ser ut som vanligt.. Är hur sugen som helst på glass, skulle kunna va som helst för glass men jag orkar inte ta mig till affären.. Vad som helst utom att gå till affären..

Men jag hade roligt igår.. Carro köpte en drink som hon inte fick dricka för Linda och då låg det tydligen mitt ansvar att få slut på eländet.. Jag tror det var den drinken som fick skeppet att sjunka för efter det är jag inte helt hundra på vad som hände.. Men jag kom hem safe i alla fall.. Hittade ena stöveln under vardagsrumsbordet vet inte riktigt vad jag pysslade med där inne.. När jag vaknade i morse hade jag två missade samtal som jag inte hade vaknat av och jag vaknar alltid när det ringer så jag måste ha slocknat ganska djupt..

Jag kom på igår att jag vill ha en person som jag inte kan få.. Någon som jag kanske hade kunnat få tidigare men chansen har blåst förbi och nu har han tjej sen två år tillbaka och jag har ångest över att jag inte visste förut att jag ville ha honom.. Ska det ta två år att komma på en sådan sak? Ja men då får jag väl skylla mej själv att han är upptagen nu då.. Han sa en sak till mig igår som fick mig att undra över vad han egentligen vill (fast det va ju på fyllan så vem vet hur seriöst det var menat) - jag kom inte ihåg vad jag svarade men jag hoppas att det inte var något uppmuntrande för jag vill inte gå emellan två personer.. Han är med henne nu och dom har det bra tillsammans och jag har bestämt mig för att inte säga något som kan riskera deras förhållande. Även om en del av mig trots det vill vara egoistisk och säga till honom vad jag känner. Jag får bita ihop och gå vidare.. Jag hade min chans med honom med sumpade den.. Är det elakt att hoppas på att det ska ta slut mellan två personer? Det är i alla fall mindre elakt än att försöka få isär dem.. Det är svårt att vara snäll så ibland får man nöja sig med något mindre.. Det är sån jag är - inte snäll men mindre elak..



Antes Angels party

image27

image24

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0