Bonus = Shopping

Eftersom min underbara, snälla mamma hade jobbat så bra, fick hon bonus från sitt jobb.. Och eftersom min underbara snälla mamma tycker synd om sina fattiga och vuxna men bortskämda skitungar så tillföll en del av bonusen oss.. Vilket innebar shopping för mej! Jag måste ju kanske ta tillfället i akt och bekänna att förra månaden fick min underbara snälla pappa bonus från sitt jobb... Vilket gjorde att jag även den månaden hade råd att unna mej något.. Som den bortskämda snorungen jag är, pimplade jag vin och dansade på krogen för pappas bonusbidrag.. Ja visst är det härligt när ens föräldrar gör ett bra jobb! Hm.. I alla fall så skulle jag ner på stan idag och tanken var inte från början att jag skulle shoppa så mycket.. Jag fick ett presentkort på skor från Carro när jag fyllde år (i november) och jag är verkligen i behov av ett par snygga vårskor så jag var mest inställd på det.. Jag kom hem med mycket, men några vårskor finns fortfarande inte att skåda i mitt hem..Inte en enda kasse innehåller skor.. När man köper skor ska man bli kär vid första ögonkastet.. Man ska få den här "jag måste ha"-känslan.. Annars är det inte äkta.. Jag blev inte kär i några skor på stan idag.. Jättetrist.. Man tror ju att det skulle vara lätt nu när det är vår och allt och känslor liksom ligger oh smådarrar i luften.. Nej då.. Inga skor.. Men, och nu ska jag göra så som jag hatar när folk gör i sina bloggar - något som jag tycker är jättefånigt, jag ska visa va jag har köpt! Och om ni tycker att det är så jävla skittråkigt så behöver ni inte titta då..


Jag lovar, den gör sig bättre på kroppen än på golvet.. Skjortklänningar är alltid fräscht och snyggt... Ute eller inte.. I dont give a damn!
image29


Fräsha toppar till sommaren.. Som snart är häääär!! Det finns inget snyggare än en fräsch top, jeans och snygga snygga skor... Åååå jag måste hitta ett par skor.. Snart ger jag upp.. Önskar att mina gamla adidas inte va så slitna.. =/ Inge roligt att köpa sånna som man redan har bara för att dom e slitna... Har funderingar på att köpa converse istället...

image31

Hittade en tröja på JC för halva reapriset som jag bara va tvungen att ha.. Det är alltid extraroligt när man hittar något som har varit ganska dyrt men som nu är superbilligt.. Me like... den är brun by the way.. Måste skaffa mej en kamera, mobilen är inte tillräckligt bra helt enkelt..

image32

Jag valde mellan den här och en brunrutig men jag kom på att även om jag för stunden ville vara lite vågad så skulle mitt sanna jag finna sig till rätta och en rutig vårjacka skulle hänga knappt använd i garderoben och göra mig irriterad.. Dessutom fanns den rutiga bara i medium och satt inte alls bra... Den naturvita fanns i small och satt som en smäck så den fick det bli...

image34

Ja.. Nu är det väl bara att vänta på att ångesten ska infinna sig.. Vänta på den där starka impulsen att jag måste lämna tillbaka något.. Men något som absolut kommer att bo i min garderob är det superhäftiga toppen jag köpte från koola anna (och ja, jag vet hur mesigt det låter att säga superhäftig men jag är inne i mitt shoppingspree så låt mej va!). Det är lite skumt att jag fortfarande inte har fått någon ordenbekräftelse... Så jag hoppas verkligen att tröjan kommer!

image35

Så.. nu har jag töntat mej färdigt... troligtvis kommer jag skämmas så mycket över det här fåniga inlägget att jag kommer ta bort det inom kort så passapå och titta nu innan det är för sent.. För övrigt har jag inget vettigt att tillägga faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0