where did you come from?

Resorb hjälper inte.. Möjligtvis att det hjälper om man får ner det.. Det får inte jag, eller jo med mycket möda men det kommer upp lika fort igen.. Men nu är jag i alla fall inte ett dugg bakis längre.. Jag var uppe vid tio, gick till Time å köpte hushållspapper (!?) och sen kom Solos farmor (Lindas mamma) och lämnade honom - och hämtade Linda. Vart har dom gjort av toapappret på den där affären egentligen!?

 

Igår var det jättetrevligt på "festen" eller va man ska kalla en samling med fyra (fem) tjejer.. På krogen var det också helt okej, fy va vi dansade.. Efter ett tag gick Linda2 hem, sen tappade vi bort Mona. Jag blev trött på att dansa och gick å satte mig och Linda1 var inte sen att komma och underhålla mig. Jag höll på att dö av skratt när hon gjorde trappan. Sen gick vi hem.. När vi hade kommit en bit var det en kille som sprang ikapp oss (mig), han var skitsöt men jag hade ju sett honom dansa. Och det var ingen vacker syn..


 Han: I saw that you were looking at me, I was looking at you too!
Jag: Erhm.. Ok.. Where are you from?

Han: Toronto

Jag: Toronto in Kanada? (Liksom hur många Toronto  finns det?)

Han: Yes... Can I kiss you?

Jag: Why are you in Sweden? (Ignorerar totalt frågan om kyssen, jag är liksom inte intresserad)

Han: I met a girl and came here with her
Jag: So, where is she?
Han: she's sleeping
Jag: Then you should go home to your girlfriend..

Han: No, we are just friends.. (typ världens bredaste ljugflin.)

Jag: Yeah, right..
Han: How about that kiss?
Jag: No, go home to your friend.. 


Jag trodde att kanadensare var ett ärligt folkslag.. Men han fick ju faktiskt lite upprättelse för den dåliga dansen när han visade sig vara kanadensare.. Men ändå!? Jag springer väl inte omkring och kysser okända kanadensare hur som helst efter krogen.. Jag springer inte omkring och kysser okända män efter krogen varifrån dom än kommer.. Längre...
Kvällen slutade med att jag brottades i sängen med Linda, den jäveln ska alltid hålla på å sparkas! Men fy vad jag saknar henne när hon inte är hemma! Dumma Linda som ska vad i dumma Stockholm - kom hem snart igen!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Åh din hjärtekrossare där! ;)

2007-06-01 @ 20:36:05
Postat av: Minna

Hahahaha!!

2007-06-01 @ 21:18:21
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0