Uppsatsämne klart!

Jag har äntligen kommit på ett ämne till min C-uppsats i litteraturvetenskap!! Det känns som om en tyngd har lyfts från mina axlar. Det gick ju inte så bra att skriva om mansrollen i Stephen Kings "The Body" som jag började med för en evighet sen. Eller ja, det gick ju inte alls, uppenbarligen eftersom den bara finns som små noteringar på en diskett som jag inte vet var den finns. Dessutom har jag ingen diskettenhet på min nya dator.

Jag började ju få lite panik eftersom det faktiskt har tagit mig två år utan att jag kommit på något nytt ämne och eftersom jag hade bestämt mig för att studieuppehållet fick vara slut nu och att C-uppsatsen skulle skrivas så började jag få lite panik. Men så igår när jag skulle sova kom det självklara ämnet till mig som en blixt från klar himmel! Känns så skönt - nu är jag superladdad att börja i skolan. Och att jonglera heltidsstudier, jobb och C-uppsats känns inte lika omöjligt längre. Jag är grym alltså, det går ju inte att förneka.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Har inte lyssnat så mycket på de.. Nån gång bara.. Men ska ta å kolla in den låten.. =o)

2007-06-25 @ 18:19:28
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Stefan

Haha.. Nä, ingen speciell sån i åtanke.. Bara skrev så en gång tidigare.. Å nu tänkte jag beskriva att de var ännu renare nu än senast.. =o)
Nog finns de bättre saker att göra säkert.. Men kände inspiration idag.. Å de är inte ofta.. Då gäller de att ta vara på de.. =o)

2007-06-25 @ 22:19:25
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0