Sveriges sexigaste singlar..

Jag fick det här meddelandet på Efterfesten.com från någon snubbe:

 
"Hej!
I början av juli ska vi på Moore ge ut specialnumret "Sveriges sexigaste singeltjejer". Vi tycker att du förtjänat en plats på den listan, och undrar därför om du är singel, och i så fall om du skulle vilja vara med i numret. Maila mig, på ********, din kontaktinfo och eventuella bilder du har på dig själv. Det ska vara bikini- eller underklädesfoton, och bilderna måste vara i färg. Det är även av yttersta vikt att bilderna är högupplösta, det vill säga ganska stora.

Kontrollera med eventuell fotograf som tagit bilden om tillstånd för publicering, det är viktigt. Ingen ersättning utgår, men vi skriver gärna ut fotografens namn. Ange det tydligt.

Sen vill vi att du svarar på nedanstående frågor samt fyller i dina personuppgifter.

1 Skriv en mening som säger något om dig själv. Till exempel %u201DJag är lojal och snäll flickvän%u201D eller %u201DJag föredrar muskelpaket%u201D etc.

2 Hur länge har du varit singel?

3 Vilken typ av kille söker du?

4 Vilken typ av killar ska hålla sig borta?

För- och efternamn:
Ålder:
Stad:
E-post:
Mobil:
OBS: E-post och mobilnummer kommer inte att publiceras. Däremot kommer läsarna att kunna skicka ett sms till dig via ett speciellt nummer, som vidarebefordras till din mailadress. Du väljer själv om du vill svara. Dina kontaktuppgifter kommer alltså inte att synas i tidningen, utan alla "Singlarna" har samma SMS-nummer.
Mvh ******  "
 
  1. Han borde läsa min artikel eller min blogg.. Då hade han förstått att jag inte ägnar mig åt att exploatera min kropp och inte är ett dugg intresserad av att vara med i en så förnedrande tidning som Moore.
  2. "Skriv en mening som säger något om dig själv. Till exempel 'Jag är lojal och snäll flickvän' eller 'jag föredrar muskelpaket'" - Det säger ju allt om mig! Shit liksom, om jag skriver att jag gillar muskelpaket så känner ju läsarna mig utan och innan för jag är verkligen inte intressantare än så. Döh!
  3. Sen ska man svara på vilken typ av kille man söker respektive inte söker, jag skulle ha svarat: "En som INTE läser Moore!"
  4. Läsarna ska tydligen kunna skicka sms till de tjejer som är med, fast till deras mail. Great liksom. Få massa snubbomail från pubiskillar och andra äckel.
 

Nej tack! Jag hoppar nog över att vara med i Moore.. Jag har tillräckligt bra självförtroende utan att vilja ha massa uppmärksamhet från finniga fjortiskillar som har snott Moore från sina lika fjortisaktiga storebrorsor. Och om det inte vore för att det vore oerhört förnedrande att träffa en kille via Moore så skulle jag ändå aldrig intresseras av en kille som köper Moore för att kolla in Sveriges sexigaste singeltjejer. Tack ändå! =)


Kommentarer
Postat av: syrran

Asgarv!!!!
Du kanske missa din livs kärlek hörru...?!?! =)

2007-06-19 @ 20:36:29
Postat av: Minna

buhu stackars mej! hahaha

2007-06-19 @ 20:45:48
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0